Oh boy!

Hallå hallå!
Se nu uppdaterar jag, Alice :) otroligt duktig, jag vet.

Gårdagen var en trevlig dag, började med att äta frukost framför Fedrer och Nadal, i Austrailian Open. Ruskigt bra.
Sen gick jag ut och "joggade" med anna. Det gick sådär min kondition är inte på topp nu efter vinter precis. Men men jag körde så bra dte gick, och sen så var det väldigt halt också så man fick ta det lugnt. Sen så styrektränade vi lite i utegymmet läns slingan och testade isarna på ängen. Hahha, vi spelade också in en jätterolig film som försvann från mobiljävlen. Förlåt, men jag blev arg. Sen efter två kyliga timmar i februariluften gick jag in, åt luch, bytte om och kilade iväg till Charlotte. Där bakade vi kladdkaka, tog en massa töntiga egobilder, slogs och skrattade tills jag kissade på mig. Då var jag tvungen att gå hem.KLaddkakan blev väldigt god.Efter den goda söndagsmiddagen kom fader hem från Schweiz med Milkachoklad i bagaget. Så det är vad jag sitter och mumsar på :).

Idag, måndag. Jag var för första gången på hundra år inte trött när jag vaknade och eftersom jag duschade på kvällen så slapp jag stressa. I skolan var det mattediagnos, den gick ganska bra tror jag..kändes i vilket fall  bra och sen No som var mindre rolig. Sen lunch med trevliga konversationer och sedan engelska. Engelskan var inte rolig eftersom August som jag jobbar med inte var där och hade allt sitt matrial på sin användare. Bra där!

Efter skolan fick jag leka mamma och gå och hämta mina "barn" på dagis, åk tunnelbana, leka i parken och hoppa på en madrass m.m Puh.. Tur att dom är bäst. Nu sitter jag här och tänker inte blogga mera. För nu ska jag plugga No, önsk amig lycka till -.-.



Fula bilder på mig, men skulle jag passa i lugg?

KramKram
/hanna


Kommentarer
emilia

va? har du klippt lugg? det ser fett äkta ut :o

men det var snyggt, kör hårt

2009-02-03 @ 22:03:46
URL: http://emiliaandthecity.blogg.se/
hanna

haha, dubbelvikning ;)

okej, jag vet inte om jag vågar :s

2009-02-03 @ 22:05:01
URL: http://skrattarn.blogg.se/
Paula

det va ju skit snyggt!

jag tycket också du ska köra hårt :D

2009-02-06 @ 18:12:58
URL: http://paulaberg.blogg.se/
hanna

tack! :)

okej, haha :D

2009-02-06 @ 23:42:55
URL: http://skrattarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback