Here I am!

Hallå hallå, jag lever. Ni får inte tro något annat. Jag har faktiskt inte kunnat komma in idag  så det är inte mitt fel.
Igår var det fredag, den dagen löpte lätt på och vi slutade en timme tidigare för att vår gumpalärare var och provade skidor eller nått sånt. Efter skolan åkte jag, anna, hanna, emilia och amanda till kungstädgården och åkte skridskor och fikade. Riktigt mysigt! Till middag åt jag tacos som resten av halva sveriges befolkning gör på fredagar. Och kvällen spenderade jag hemma hos min underbaraste emma. Superduper myyyysigt, jag kunde inte haft en bättre fredag.

Dagen har inte hjänt så mycket, jag spelade tennis och var med charlotte och sofia. Vi gjorde inte så mycket, åt och körde singstar..Ikväll åt jag Moulle fritte om man stavar så. Musslor och pomfritt. Är godare än vad det låter, inte mc'donaldspomfritt precis. Jag gick sen en lång promenade med lina och stog utanför hennes hus och snackade en lång stund. Jag trodde mina tår skulle gå av trots de dubbla sockorna.

Imorgon ska jag täffa bästaste ALICE! Det var skitlänge sen vi träffades.

Ha det superbra!
//hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback