I taket lyser stjärnorna

Tjooo, idag var jag på I taket lyser stjärnora med Paula. Vi skulle egentligen sett den igår men det fick bli idag istället. Eftersom vi inte hann boka och den hade premiär igår. Filmen var jättebra, men boken är ännubättre. Men man blev ändå inte besviken på filmen som jag trodde att man kunde bli. Den är helt klart värd att se tycker jag. Inne på bion var vi dock omringade av Fjortisar, Bitchiar och Bimbos av olika slag. Som satt och gav IQbefriade kommentarer och snackade och skrattade jättemycket när det var hur hemskt som helst. Som tur var lugnade dom sig annars hade jag tagit fram min arga sida och rytit.

Hejhopp! Nu ska jag gå och hitta på något!
//hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback