Ingen rubrik

Hej,förlåt fördålig uppdatering. Min dator har troligen virus och är på väg att kolappsa. Väldigt hemskt, och det är inte första gångendet händer heller. Så nu bloggar jag från emmas trevliga dator.. men jag tror inte jag harså mycket att berätta. Skönt med helg även om vi just haft lov. Har inga speciella planer för helgen men det kommer väl.
Sen ska jag gå med Sofia Och Charlotte och kolla upp de nya grupperna på tennisen. Om någon undrar alltså..
Jag är lite grning sådet är nog bäst att jag inte skriver nått mer.

Ha det bra
//hanna

Kommentarer
emilia

oh noooo, virus = inte bra

2009-01-09 @ 20:06:48
Hanna

I knoooowwwww

2009-01-09 @ 21:56:25
URL: http://skrattarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback