Ris och Ros

Riset är att jag fått min mobilräkning och det var inte kul kan jag säga eftersom jag står för betalningen... jag hade förbrukat typ 700 sms men däremot had ejag typ inte ringt så mycket och eftersom jag har dyra, dåliga telia så kostar det skjortan för mig till de som inte har telia. Och det är det ju nästan inga i mina kretsar som har. Det ända bra med telia är ju teckingen.

Rosen är att jag är väldigt glad, läxfri och börjar någolunda sent imorgon.
Dessutom måste jag skriva några rader om en väldigt fin person:
Du gör mig glad i alla lägen
Du är otroligt skön och klockren
Du är så söt att man vill äta upp dig
Du förstår och lyssnar bra
Du är rent av bäst
Och ditt namn är Johanna T....

Jag vet att det säkert låter som en text från playahead eller nått annat fjompigt men allt vad jag skrivit är sant. Och trots att vi ibland inte förstår varandra eller typ bråkar ÄLSKAR jag dig och saknar dig så fort jag inte är med dig. Du och jag föralltid.

Ha det bra, nu ska jag sova
//hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback