Fred Flinta

Halli hallå!
Idag har jag vart med Elsa och gjort de två återstående ärendena i stan inför sommaren; Ipodfodral samt ett par sol glasögon typ Rayban men inte riktiga. I love pilotglasögon och eftrsom mina förra gick sönder och jag vill ha de perfekta väntade jag tills jag hittade dom. Nöjd! Jag och Elsa gick förbi Sandy's och köpt varsinna chocolate coocies eller hur det stavas..Haha, sen efter ett tag åkte vi hem till mig och såg på Fred Flinta, (otecknad) såklart, den är så jävla rolig. Och det var riktigt länge sedan jag såg den så det var kul. Vi åt supersmarriga nötter till det kan jag tala om.

Sen var det dags för Elsa att gå hem efter att filmen var slut och att hon hade hunnit spela pjano för mig. Mycket musikalisk den där flickan!
Middagen var en av mina favoriträtter, ris med en slags gryta/wok har  inget bra namn.. mums kan jag få fram.
Efter det gick jag till käraste Emma, och nu är det banne mig inte kångt kvar till Grekland. På tisdag smäller det! Yes!
Fy fan vad bäst vi kommer ha det!

Ha det så gott!
//hannapannalingonkanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback