Hej Kennet

Tjena! Paula gick för en liten stund sen. Kvällen har vart jäkligt mysig, vi gick till hjärtat av Bromma; Videoheat och hyrde där en söt film. Man känner sig skön inombords och kan också bero på att vi drack Roiboos och åt smarriga kanelbullar :). Jag minns inte titeln på filmen, men den utspelade sig i världsstaden New York som väldigt väldigt väldigt många andra filmer. Filmen handlade om en tjej och en kille som det gör väldigt väldigt väldigt många andra filmer också. Hur som helst var filmen bra.

Nu till rubriken. Idag började jag instalera och fixa med min nya najsiga ipod som jag bl.a fick i födelsedagspresent. Jag bestämde mig för att den skulle få ett namn, för vad är tråkigare än en namnlös ipod? haha den fick iallafall heta Kennet. Det kom bara upp, och själv tycker jag att det är ett utmärkt namn! :D

Här är bilder på honom:



Ha det så bra!
//hanna
P.S om nu undrar så är första stycket skrivet mycket tidigare än det andra ifall att ni undrar!
Det blev liksom en lucka i tiden..Johanna R kom.. :D hahhaha

D.S

Kommentarer
Johanna Thedéen

Välkommen in i livet, Kennet :D

2009-06-14 @ 13:44:05
URL: http://kindofjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback