Helt ensam blir du aldrig, skuggan finns alltid där.

Igår eftermiddag var jag med Emma och vi hade ju naturligtvis mycket trevligt. Jag hann också träffa Lina en stund också innan hon skulle iväg på ridning. Jag och Emma tog lite häftiga bilder i vårljuset som nådde sig in i hennes alldeles UNDERBARA lägenhet. Den är så mysig tycker jag :) Sen var jag nästan tvungen att gå direkt eftersom vi skulle på middag hos Challan och Andrea. Och Milis skulle komma till mig innan. Middagen var mycket trevlig!

Om jag ska gå i lite baklänges ordning så kan jag berätta att på fredagen började vi 10.20 och jag fick en superskön morgon. Tidigare av veckan har väl nästan vart som vanligt förrutom att vi var på bio med min coola klass i onsdags och såg Kenny Starfighter. Fan vad rolig den var! haha jag är iofs ganska lättroad men den var rätt skön. Dålig handling.. om den nu hade någon sån. I vilket fall var handlingen rätt meningslös med coola effekter. Filmen kändes inte så svensk om det nu är bra eller dåligt. Men kul med bio på skoltid iallfall och det var ju dessutom en vecka innan premiären.

Jag erkänner att jag borde lägga ut lite mer bilder på outfitts eller andra saker runt omkring. Men några inköp har det inte vart på rätt länge förutom min grå halsduk från Soya. Men den har ju de flesta sett. Eller?

Här kommer iallafall bilder från igår och kanske några andra tillfällen:





Orkar inte lägga in fler bilder nu.
Ha en bra Lördag!
//hanna

Kommentarer
emma

Haha, vilken seriös blick xD

sv: Vad sägs om att förlja med mig till Antiparos i sommar? ;)

2009-03-21 @ 15:44:24
URL: http://alltidemmas.blogg.se/
jessica

Vilka fina bilder hanna snygg blogg också <3

2009-03-27 @ 12:40:19
jessica

Vilka fina bilder hanna snygg blogg också <3

2009-03-27 @ 12:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback