Tip Top

Tjenare alla sköna dudes!

Oj, dålig inledning. Men jag lockades av en av dom där miljontals quizens på facebook. Och jag blev gbglassen Tip Top.
OjOj, hur ska jag börja mina tre händeslerika dagar?

Jag tar i rätt ordning och börjar på lördag:

Det fick bli en fixar- och slapplördag. SKÖNT! Jag gjorde en massa bra saker som; städade, tog fram och fixade min underbara cyklel, fixade med bilder och ipod m.m Jag fotade också. Det är riktigt kul! trots att jag inte är lika bra som t.ex. Kindofjohanna.blogg.se menmen.. jag blev ganska nöjd för att vara jag med min lilla 6 megapixlare. På kvällen såg jag på Robinsson och Wallander. Om jag inte har något bättre för mig så är Wallander det skönaste mankan göra på en lördagkväll. Jga verkar nog vara lite nolifer som varken träffar någon på dagen eller kvällen. Men ödet fick avgöra.

                                                                                                 
                                                                                                                                                      

Söndagen var bestämt så att jag och emma skulle åka in till staden. Och visst blev det så. Det var länge sen jag var där och hade fakitsikt sparat. Med mig hem fick jag en tight denimkjol. Passar till både fest och vardag. Oj det där lät inte riktigt som jag. Men men, det är så sant som det är sagt. Tänker inte avslöja varifrån den kommer för det ska ni lista ut! lägger in en bild senare. Emma köpte ett bara söta jenasskorts. Och buta färg på ett par glassiga chinos!
Vi tjuvstartade lite grekland med att gå på grekisk resturang och äta tzaziki och bröd. MUMS. Sen tittade vi lite till och åkte sedan hem till Emma och gjorde toast och jag plattade mitt hår. Vi fick för oss att vi var fyra och sen gick jag hem. Jag han också läsa i Femina. Ifall det har någon betydelse. Denna dag hade jag mellanblå jeans från Cheep Monday, lamullströja/kofta utan knappat från Crocker och svart baslinne från Divided. Tog även fram min grå vår/höstkappa från H&M. Till det mina vita streetskor från Nike.

Måndag (idag) började dåligt med försövning och utskämmning. Men allt hade kunnat bli värre. Dagen flöt på och vi har äntligen börjat få ha sex med Sam. (Dom i min klass fattar).  Nu mår jag riktigt bra och tänker skit i det som hände i morse. Hade utvecklingssmatl förrut och det gick fakitsikt riktigt bra och det var nästan roligt och sitta där och snacka. Dessutom får vi ju sluta tidigt! :D Och sånt är ju bara trevligt. Idag den okända jeanskjolen, svart halvlång t-shirt från Monkey och svarta strumpbyxor från h&m. med vita streets.

Nej hörrni nu ska jag gå och jobba matte!
Ha en fortsatt bra kväll och jag ska försöka börja lagga ut "dagens" bilder så ofta jag kan.
LOOOOOOVE
//hanna

Kommentarer
Victoria

Det är riktig vårkänsla då man tar fram cykeln igen tycker jag. Mysigt!

2009-03-26 @ 10:37:27
URL: http://listigast.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback