Våffeldagen

Bonjour allmonde!

Jag är galet trött och ska snart äta soppa och sedan våfflor.
Idag slutade vi tjugo i tolv, och gick därefter till Amanda med Anna, O.J &O.A. Vi kollade på gamla roliga filmer som var helt spårade från när dom gick i typ trean-fyran. Så jävla härliga och sjukt karismatiska! Haha, jag skrattade ihjäl mig. Sen åt vi fåfflor och lite sånt. Sen så gick jag till Abrahamsberg och hämtade mina underbara banvaktsbarn och åkte hem med dom. och därifrån kom jag just. gulligare får man nästan leta efter. Idag hade jag vit, mönstrad t-shirt från monki och ljusa blå jeans plus mörkgrå halsduk från soya.

Igår tror jag inte att så mycket speciella saker hände, jag var med Tova och Challan innan tennisen. och efter tennisenm var jag med Challan hemma hos henne och kastade tennisbollar och åt skorpor. Trevligt. I mataffären träffad ejag också min gulliga lilla farmor som var där och handlade medan tova gjorde en hkläxa. Igår hade jag på mig en blå body med svarta stjärnor från att. och ett par ljusa blå jeans från cheepmonday. och till det streetskor.


Här är lite bilder från i Lördags. Jag tyckte att den här blomman var fin.

Tror inte att jag inte har så mycket mer att berätta.
Ät en våffla inte en toffla.
//hanna


Kommentarer
Anonym

Nice pictures ;)

2009-03-26 @ 19:48:59
Kk--ind..ofjohanna? YES, that's me ;)

Härliga bilder!

2009-03-28 @ 09:21:49
URL: http://kindofjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback