Den som kom på teet borde ha fått mer än nobelpris

Bonjour. Jag vet hemskt illa med uppdate här på bloggen. Men vafan hellre bloggande bland än aldrig eller?
Hur som helst har denna dag bestått av skola, sedan frisör och slappt på kvällen. Kvällen har bestått av te, veronica maggio, facebook och mina blommor jag omsorgsfullt sköter om.
I långhelgen var jag ute och seglade med nåra av de närmsta vännerna, det var sjukt najs.
Onsdag för en vecka sedan hade vi studiedag och jag gjorde ett flertal inköp.
Solen skiner, jag har blivit lite solbränd, badat för första gången från lianen vid det älskade lianbadet. Gånger 2!
Jag äter mycket choklad, njuter av att det här läsåret lider mot sitt slut och umgås med mina trevliga vänner och väninnor.

Here comes photos:

Dom här superdupersöta hårspännena hittade jag idag efter att jag hade vart hos frisören. Är dom inte helt fantastiskt söta? Och dyra var de inte heller!

Mitt hår efter att jag har varit hos frisören, som vanligt ser allt alltid mycket bättre ut i verkligheten än på bild men här är iallafall ett spakprov. Jag toppade och red ut alla tovor och rastakorven. Haha, så efterlängtat att kunna dra fingrarna genom håret och kunna bortsa ut det utan större svårigheter.


Dagens outfit

Jeansshorts - Divided
Vitt baslinne - Divided
Randigt linne - Monki
Kofta - Crocker
Skor - Converse
Väska - Mulberry

Avslutar detta inlägg med en bild på den vackraste blomman av de alla, syrén. Okej jag vet inte om den är vackrast men rikigt fin är den! Och den både dorftar och fyller hela trädgården med en härlig somrig känsla.
Nu ska jag gå och lägga mig och läsa min grymma bok. Syskonkärlek, Katarina von Bredow.
Godnatt, puss.
//hanna


Kommentarer
Emma

Jätte fint! söööööötast i världen! Sorry att jag inte lagt märke till det men du hade väll uppsatt idag?... jaja skit samma, det var ur snyggt ialf <3

2009-05-28 @ 18:49:16
URL: http://alltidemmas.blogg.se/
jessica

jättefina bilder!!!

puss<3

2009-05-30 @ 16:12:22
URL: http://spralligtej.blogg.se/
Elsa

Snyggt! Kika gärna in i min blogg :)

2009-05-31 @ 19:09:25
URL: http://elsal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback