Silvriga naglar

Tja det här får bli ett kort inlägg eftersom jag måste gå och lägga mig snart.
Hur som helst så var jag på Emmas fenemenala dansuppvisning igår. Som alla andra år var dfen på självaste Vasateatrern och var ortligt bra! Under hela showen satt man med ett leende på läpparna.
På tennisen innan var jag och Challan budfrön. Det var roligt. :)! Du vet vad jag menar. HIiiiiiihihih.

Idag har dte vart en ganska vanlig dag tror jag.. hmm det enda jag minns var att man inte fick äta i matsalen idag utan överallt annars i skolan eftersom det var föreläsning i matsalen/aulan  + att jag blev klar med min patetsiska tröja i syslöjden. får väl lägga in en bild så att ni får skratta lite senare.


Bilden var sämst men naglacket är grymt snyggt. Ska nog vara lite fräck och köpa(önsk amig ett likadant!

Nu ska jag sova!
Ha det bra
//hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback