Morgoninlägg

Hej och godmorgon!
Vädret är ju piss om ni undrar vad jag tycker. Jag börjar om en timme, vore kul om det hade slutat regna då. Sitter och lyssnar på coldplay, skivan frn konserten med en massa grymma låtar live! Och jag brukar tycka att live e sämre men icke när det gällde dom här.
Min outfit är väl inte så imponerande..svårt när det ska vara så ombyligt väder..från kallt på morgonen till varmt på dan och så..
Det jag har på mig är iallafall mina blå Nuide-jeans, brunt Odd Molly-linne med spetts, svart kofta Race Marine, strumpor, klocka och diadem faktiskt! Mm..det var inte igår men idag passade det faktidkt bra till tycker jag.

Jag har en av världens längsta dar framdör mg känns det som. Så nu kör vi!
Eftermiddag/kväll ska jag nog träffa Elsa..det kommer nog bli kanonkul! Haha

´Ha en bra dag!!
//hanna


Kommentarer
Frida

regn är inte kul :( Riktigt fin header dessutom!

kolla gärna in min blogg där jag lägger upp en massa bilder tagna med min Nikon D60 (:

2009-09-12 @ 20:24:54
URL: http://keishas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback