Motiverad

Inget bloggande på en lång,lång tid. Jag vet. Men det är kul att blogga så<därför ska jag nu börja igen. Vi får se hur länge det håller men visst ska jag försöka! Jag är fett med motiverad. Dessutom kan jag ju blogga lite för min stora storebrors skull eftersom han befinner sig långt, långt härifrån!

jag kan börja med att berätta att jag har underbara kompisar, att min tandställning ryker om mindre än en månad och att jag mår allmänst bra.

Igår köpte jag två par jeans som jag gillar båda välsigt mycket! Ett parfrån BikBok de andra från Weekday men inte Cheep Monday utan det här med en massa bokstäver om ni fattarvad jag menar. I natt har jag sovit över hos älskade Emma och det har vart fett med mys. Idag ska jag träffa Niklas ett tag och sedan spela tennis. Kul! :)

Men först när jag kommer hem måste jag städa lite och strukturera upp mitt liv, såntdär trisst ni vet. Men nödvändigt. Och det lär ju ta ett tag innan Niklas är kontakt-och träffbar. Haha!

Nä ni..nu blir det inget tråkigt datasittande. Här i mitt andra hem finns det roligare saker!:)
Vi hörs!
Puss och kram
//hanna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback